Úkoly, které můžete delegovat

Díky propojení s kontakty a kalendářem už nemusíte přecházet mezi systémy.

Víc úkolů sjednotíte v projektu a pro opakující se úkoly si uložíte šablonu.

Propojení s kontakty

Každý úkol můžete spojit s kontaktem (zákazníkem). Úkol se potom automaticky zapíše u kontaktu do jeho historie.

Delegování kolegům

Podílí se kolegové na realizaci některých úkolů? Označte je za řešitele a vaše zadání se jim objeví na seznamu i v kalendáři.

Filtrování a řazení

Úkoly můžete rychle filtrovat na zadané vámi a zadané vám nebo podle řešitele. Můžete je řadit podle termínu nebo zadavatele. 

Vkládání souborů

Ke každému úkolu si můžete ukládat soubory, například nabídky, smlouvy nebo jiné dokumenty v různých formátech.

Zobrazení v kalendáři

Zapisujete si do kalendáře víc než termíny jednání? Své úkoly si kromě seznamu úkolů v modulu Úkoly můžete nechat zobrazovat také v kalendáři.

Projekty z více úkolů

Máte více úkolů, které souvisí s jedním klientem nebo realizací zakázky pro něj? Seskupte si je do projektu. Aktuální projekty si zobrazujte přednostně.

Šablony pro opakování

Postupujete u více klientů podobně, tzn. realizujete stejné úkoly? Tak si je vytvořte je jen jednou, seskupte je do projektu a ten si uložte jako šablonu.

Týmy k projektům

Pokud se na realizaci projektu podílí více kolegů (řešitelů), můžete z nich vytvořit tým jen pro daný projekt.

Poznámky u kontaktů

Při plnění úkolů si ke kontaktu můžete zapisovat poznámky. Je to navíc k historii aktivit, která se u kontaktu ukládá z kalendáře a událostí v něm.

Stavy rozpracovanosti

Kromě termínů splnění si pro kontrolu fáze plnění a rychlou orientaci můžete nastavovat také stavy rozpracovanosti.

Vyhledávání v úkolech

V úkolech můžete vyhledávat klíčová slova, např. “smlouva”. Zobrazí se vám všechny úkoly, u kterých jste si hledaný text zapsali. 

Mobilní aplikace

Úkoly zatím v mobilní aplikaci ještě nejsou, ale máme je na seznamu k doplnění.

Úkoly si zapisujte z různých míst

Kromě modulu Úkoly si nový úkol také můžete vytvořit buď od konkrétního kontaktu nebo v kalendáři při vytváření nové nebo následné aktivity.

Ušetříte tak spoustu času klikání a přepínání mezi různými systémy.

Pracujte v týmu – delegujte

Každý úkol má řešitele. Buď vás nebo kolegu, kterému úkol přiřadíte.

Nový řešitel dostane oznámení a úkol buď přijme nebo odmítne.

Vy potom můžete sledovat kdo pracuje na vašich úkolech a v jakém stádiu rozpracovanosti každý úkol je.

K úkolům vkládejte soubory a spojujte je s kontakty

Chcete mít na jednom místě prezentace, smlouvy, zadání nebo jinou dokumentaci, která s úkolem nebo projektem souvisí?

Pak si do úkolů vkládejte soubory různých formátů, od dokumentů až k fotografiím a videu. 

A když si k úkolu přiřadíte i kontakt, zobrazí se vám úkol i u zákazníka, až se na něj budete dívat.

Více úkolů seskupujte do projektů

Aby se vám úkoly nemíchaly mezi sebou, můžete je seskupit a následně zobrazovat v projektech.

Pro rychlý přístup k aktuálním projektům si je označte jako oblíbené.

Ukládejte si šablony pro opakované projekty

Některé úkoly (kroky) realizujete opakovaně u různých klientů, sjednání hypotéky ve financích, prodej nemovitosti v realitách, daňové přiznání v účetnictví.

Abyste nemuseli sestavovat vždy nový seznam stejných úkolů, udělejte to jen jednou a uložte si ho jako šablonu.

úkoly v kalendáři

Zobrazujte si úkoly v kalendáři

Patříte mezi ty, kdo si kromě termínů zapisují do kalendáře i úkoly?

S Calendee je to tak jednoduché jako zaškrtnutí políčka, když si úkol vytváříte. 

Stačí, když si úkol vytvoříte jednou a budete ho mít na dvou místech. Vlastně na třech – zobrazí se vám ještě u kontaktu, který si k úkolu přiřadíte.

Nahlížejte na úkoly podle svého – řaďte je a filtrujte

Úkoly můžete řadit vzestupně a sestupně, například podle termínů,  projektů, zadavatelů nebo řešitelů.

Můžete je také filtrovat – vybírat jen ty, které jste zadali někomu nebo ty, které zadal někdo vám nebo ty, které řeší právě jeden kolega-řešitel.

Začněte s Calendee už dnes

V bezplatné verzi získáte možnost sdílet kalendář s dalším uživatelem a spravovat až 100 kontaktů.